Πιστεύω

Χριστιανική συμπεριφορά

Έχουμε κληθεί να είμαστε ένας ευσεβής λαός, που σκέπτεται, αισθάνεται και ενεργεί σε αρμονία με τις αρχές του ουρανού. Για να αναδημιουργήσει το ΄Αγιο Πνεύμα μέσα μας το χαρακτήρα του Κυρίου μας πρέπει και εμείς να συμμετέχουμε σε ό,τι θα συντελέσει στη χριστόμορφη αγνότητα, υγεία και χαρά στη ζωή μας. Αυτό σημαίνει ότι η διασκέδασή μας πρέπει να αγγίζει το ύψιστο πρότυπο της χριστιανικής γεύσης και ομορφιάς. Ενώ αναγνωρίζουμε τις πολιτιστικές διαφορές, η αμφίεσή μας πρέπει να είναι απλή, κόσμια, νοικοκυρεμένη, κατάλληλη για εκείνους των οποίων η ομορφιά δε συνίσταται στον εξωτερικό στολισμό, αλλά στον άφθαρτο στολισμό του πράου και ήσυχου πνεύματος. Σημαίνει επίσης, επειδή το σώμα μας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος, πρέπει να το φροντίζουμε με περίσκεψη. Μαζί με κατάληλη εξάσκηση και ανάπαυση, οφείλουμε να υιοθετήσουμε όσο το δυνατόν πιο υγιεινή διατροφή και να απέχουμε από ακάθαρτες τροφές τις οποίες επισημαίνει η Γραφή. Εφόσον τα οινοιπνευματώδη ποτά, το κάπνισμα και η ανεύθυνη χρήση ναρκωτικών ουσιών, όλα αυτά είναι επιζήμια στο σώμα μας, πρέπει να απέχουμε από αυτά. Αντίθετα, να επιδοθούμε σε ό,τι οδηγεί τη σκέψη μας και το σώμα μας στη μαθητεία του Χριστού, ο οποίος επιθυμεί την υγεία μας, τη χαρά και την καλωσύνη.

Περισσότερα...

Η διακονία του Χριστού στο ουράνιο αγιαστήριο

Υπάρχει ένα αγιαστήριο στον ουρανό, η αληθινή σκηνή την οποία έκανε ο Θεός και όχι ο άνθρωπος. Εκεί ο Χριστός διακονεί υπέρ ημών, αξιοποιώντας για τους πιστούς τα ευεργετήματα της εξιλαστήριας θυσίας Του που πρόσφερε μια για πάντα στο σταυρό. Ενθρονίσθηκε ως αρχιερέας μας και ξεκίνησε τη μεσιτική διακονία Του με την ανάληψή Του. Το 1844, στο τέλος της προφητικής περιόδου των 2300 ημερονυκτίων, εισήλθε στη δεύτερη και τελευταία φάση της εξιλαστικής διακονίας Του. Είναι ένα έργο διερευνητικής κρίσης, το οποίο αποτελεί μέρος της ύστατης διευθέτησης της αμαρτίας και συμβολιζόταν με τον καθαρισμό του αρχαίου εβραϊκού αγιαστηρίου κατά την Ημέρα του Εξιλασμού. Στη συμβολική αυτή τελετουργία το αγιαστήρο καθαριζόταν με το αίμα του θυσιαζομένου ζώου, ενώ τα επουράνια καθαρίζονται με την τέλεια θυσία του αίματος του Ιησού. Η διερευνητική κρίση αποκαλύπτει στις ουράνιες υπάρξεις ποιοι μεταξύ των νεκρών κοιμήθηκαν εν Χριστώ, και κατά συνέπεια κρίνονται άξιοι να έχουν μέρος στην πρώτη ανάσταση. Επίσης γίνεται φανερό ποιοι μεταξύ των ζώντων μένουν εν Χριστώ, φυλάττοντας τις εντολές του Θεού και την πίστη του Ιησού, και κατά συνέπεια είναι έτοιμοι για μετάβαση στην αιώνια βασιλεία Του. Αυτή η κρίση δικαιώνει την απόφαση του Θεού να σώσει εκείνους οι οποίοι πιστεύουν στον Ιησού. Διακηρύττει πως όσοι έμειναν πιστοί στο Θεό, θα λάβουν τη βασιλεία. Η ολοκλήρωση αυτής της διακονίας θα σημειώσει το κλείσιμο της χάρης για τους ανθρώπους πριν από τη Δευτέρα Παρουσία.

Περισσότερα...

Αυξανόμενοι εν Χριστώ

Με το θάνατό Του στο σταυρό, ο Ιησούς θριάμβευσε κατά των δυνάμεων του κακού. Αυτός που υπέταξε τα δαιμονικά πνεύματα κατά τη διάρκεια της επίγειας διακονίας Του, σύντριψε τις δυνάμεις τους και εξασφάλισε την ολοκληρωτική τους καταδίκη. Η νίκη του Ιησού Χριστού μάς προσφέρει νίκη κατά των δυνάμεων του κακού που συνεχώς επιδιώκουν ακόμη να ασκήσουν έλεγχο επάνω μας, καθώς βαδίζουμε μαζί Του αρμονικά, γεμάτοι χαρά και βεβαιότητα για την αγάπη Του. Τώρα το Άγιο Πνεύμα κατοικεί μέσα μας και μας ενδυναμώνει. Έχοντας τη διαρκή πεποίθηση ότι ο Ιησούς είναι ο Σωτήρας και Κύριος της ζωής μας, ελευθερωνόμαστε από το βάρος των πρότερων πράξεών μας. Δε ζούμε πλέον στο σκοτάδι, στο φόβο των πονηρών δυνάμεων, στην άγνοια, και στη χωρίς νόημα και σκοπό παλαιότερη ζωής μας. Με αυτήν τη νέα ελευθερία εν Χριστώ, καλούμαστε να αυξηθούμε κατά την ομοιότητά του χαρακτήρα Του, να επικοινωνούμε μαζί Του καθημερινά μέσω της προσευχής, να θρεφόμαστε με το Λόγο Του, μελετώντας αυτόν και την πρόνοιά Του, να ψάλλουμε τους ύμνους Του, να συγκεντρωνόμαστε όλοι μαζί για λατρεία και να συμμετέχουμε στην αποστολή της εκκλησίας. Καθώς θα αφιερωνόμαστε στην τρυφερή υπηρεσία προς τους γύρω μας και στη μαρτυρία της σωτηρίας Του, η διαρκής παρουσία Του στη ζωή μας μέσω του Αγίου Πνεύματος θα μεταμορφώνει κάθε λεπτό και κάθε αποστολή μας σε μια πνευματική εμπειρία.

Περισσότερα...

Γάμος και οικογένεια

Ο γάμος θεσπίσθηκε από το Θεό στην Εδέμ και βεβαιώθηκε από το Χριστό να είναι μια ισόβια ένωση μεταξύ του άνδρα και της γυναίκας σε μια τρυφερή συντροφικότητα. Για το Χριστιανό, η δέσμευση γάμου είναι τόσο ενώπιον του Θεού όσο και ενώπιον του ή της συζύγου, και πρέπει να γίνεται μόνο μεταξύ εκείνων που μοιράζονται μια κοινή πίστη. Αμοιβαία αγάπη, τιμή, σεβασμός και ευθύνη είναι το δέσιμο αυτής της σχέσης, που πρέπει να αντανακλάει την αγάπη, την αγιότητα, την ομοιότητα και τη μονιμότητα της σχέσης μεταξύ του Χριστού και της εκκλησίας Του. Σχετικά με το διαζύγιο, ο Ιησούς είπε ότι το άτομο που χωρίζεται από το σύντροφό του - εκτός για αιτία πορνείας - και παντρεύεται άλλον, κάνει μοιχεία. Αν και κάποιες οικογενειακές σχέσεις δεν είναι οι ιδεώδεις, οι σύζυγοι που αφοσιώνονται ο ένας στον άλλον εν Χριστώ, μπορούν να επιτύχουν μια τρυφερή ενότητα με την οδηγία του Αγίου Πνεύματος και τη διακονία της εκκλησίας. Ο Θεός ευλογεί την οικογένεια και η πρόθεσή Του είναι τα μέλη της να αλληλοβοηθούνται μέχρι την πλήρη ωρίμανση. Οι γονείς πρέπει να οδηγήσουν τα παιδιά τους στην αγάπη και στην υπακοή στον Κύριο. Με το παράδειγμά τους και με τα λόγια τους πρέπει να τα διδάξουν ότι ο Χριστός είναι ένας στοργικός τηρητής της πειθαρχίας, πάντοτε τρυφερός και δείχνοντας πολλή φροντίδα, που θέλει να γίνουν και αυτά μέλη του σώματός Του, της οικογένειας του Θεού. Η αύξηση της ενότητας στην οικογένεια είναι σημείο του τελευταίου ευαγγελικού μηνύματος.

Περισσότερα...

Η δευτέρα παρουσία του Χριστού

Η δεύτερη έλευση του Χριστού είναι η «μακαρία ελπίδα» της εκκλησίας, το αποκορύφωμα του ευαγγελίου. Η έλευση του Σωτήρα θα είναι κυριολεκτική, προσωπική, ορατή και παγκόσμια. ΄Οταν θα επιστρέψει, οι δίκαιοι νεκροί θα αναστηθούν, και μαζί με τους δίκαιους ζώντες δοξασμένοι θα αρπαχθούν στον ουρανό, αλλά οι ασεβείς θα πεθάνουν. Η σχεδόν εκπλήρωση των περισσότερων προφητειών και η παρούσα κατάσταση του κόσμου δείχνουν ότι η έλευση του Χριστού επίκειται. Ο χρόνος αυτού του γεγονότος δεν έχει αποκαλυφθεί, και γι’αυτό μας δίνεται η παραίνεση να είμαστε έτοιμοι κάθε στιγμή.

Περισσότερα...

Θάνατος και ανάσταση

Ο μισθός της αμαρτίας είναι θάνατος. Αλλά ο Θεός, ο οποίος μόνος είναι αθάνατος, θα απονείμει την αιώνια ζωή στους λυτρωμένους Του. Μέχρι εκείνη την ημέρα ο θάνατος θα είναι μια κατάσταση χωρίς συνείδηση για όλους τους ανθρώπους. ΄Οταν ο Χριστός, ο οποίος είναι η ζωή μας, εμφανισθεί, οι αναστηθέντες δίκαιοι και οι ζώντες δίκαιοι - ένδοξοι πια - θα αρπαχθούν στον ουρανό να συναντήσουν τον Κύριό τους. Η δεύτερη ανάσταση, η ανάσταση των ασεβών, θα λάβει χώρα χίλια χρόνια αργότερα.

Περισσότερα...

Η χιλιετηρίδα και το τέλος της αμαρτίας

Η χιλιετηρίδα είναι η χιλιετής βασιλεία του Χριστού με τους αγίους Του στον ουρανό, μεταξύ της πρώτης και δεύτερης ανάστασης. Στο διάστημα αυτό οι ασεβείς νεκροί θα κρίνονται. Η γη θα είναι τελείως κατεστραμμένη, χωρίς ζωντανές ανθρώπινες υπάρξεις, αλλά κατοικημένη μόνο από το Σατανά και τους αγγέλους του. Στο κλείσιμο της χιλιετηρίδας ο Χριστός με τους αγίους Του και την Αγία Πόλη θα κατέλθει από τον ουρανό στη γη. Οι ασεβείς τότε θα αναστηθούν, και με το Σατανά και τους αγγέλους του θα περικυκλώσουν την Πόλη. Αλλά φωτιά από το Θεό θα τους κατακαύσει και θα καθαρίσει τη γη. Τότε το σύμπαν θα ελευθερωθεί από την αμαρτία και τους αμαρτωλούς για πάντα.

Περισσότερα...

Η νέα γη

Στη νέα γη, όπου δικαιοσύνη κατοικεί, ο Θεός θα προμηθεύσει αιώνια κατοικία στους λυτρωμένους και ένα τέλειο περιβάλλον για αιώνια ζωή, αγάπη, χαρά και μάθηση στην παρουσία Του. Γιατί εδώ ο ίδιος ο Θεός θα κατοικήσει με το λαό Του, και η θλίψη και ο θάνατος θα εκλείψουν. Η μεγάλη διαμάχη θα έχει τελειώσει και η αμαρτία δε θα υπάρχει πια. ΄Ολα τα πράγματα, έμψυχα και άψυχα, θα διακηρύξουν ότι ο Θεός είναι αγάπη. Και Αυτός θα βασιλεύει για πάντα. Αμήν.

Περισσότερα...